cns_ AAhseninannesii 2. Ay aşılarıyla aynı gün yaptırdım. Yani bir günde 4 aşı olmuş oldu hiçbir yan etki de olmadı
Semaaa39 AAhseninannesii hayır yok diye biliyorum. Bizde gecen hafta 2. Dozunu olduk herhangi bişey yapmadı. Zaten ağızdan olduğu içinde çok kolay en sevdiğim aşı :)))