Esranill Kızlar ikiz bebekleirm var anne sütü ve mama şeklinde ilerliyoruz.ne zaman emzirsem ilk 5 dk güzelce emip 5. Dakikadan sonra mememdeyken ağlama krizine giriyorlar sebebini bir türlü çözemedik.ikisi de aynı şeyi yapıyorlar bunu yaşayan oldu mu ? Allah aşkına birşey söyleyin pes edip mama veriyorum hemen ama öyle böyle değil baya ağlama krizine giriyorlar.ne yapmalıyım sebebi nedir artık kafayı yicem çok üzülüyorum
Bugleminannesi28 Esranill gaz problemi sütünüzun az veya tazyikli gelmesi atak haftası bu üçü de olabilir
Esranill edafmo evet gaz problemimiz var zaten normalde de yoğun şekilde🥺 ama acaba emerken sütüm azalıyor ondanmı yapıyor diye düşündüm zaten eskisi kadar olmadığnı düşünüyorum sütümün 🥺
edafmo Esranill yok hayır canım onun stresine hiç girme benimki de yapıyor aynını ama sütüm yeterli maşallah. Öyle olduğunda kaldır sakinleştir gazını çıkarmaya çalış emzirmeye devam et ona rağmen hala ağlıyorsa ayakta hafif salınarak emzirmeyi dene ben öyle yapıyorum
Tgkaneses Altını aç muhtemelen işiyor ya d akaka yapıyordur en iyi ihtimalle gazdır, ben tuvalet iletişimi yapıyorum bu durum bir sinyaldir mesela. Bebek mızırdanır itebilir bırakablr memeyi çok küçükse direkt aglayabılir.