Arkadaşlar meraba. 8 aylık bebeğim sabah yataktan düşmüş ben nasıl düştüğünü görmedim. Babası yerde sırt üstü yatıyodu dedi. Biraz ağladı ama sonra sustu hemen herhangi bi şişlik morarma yok. 17 saat oldu düşeli. Kusma bilinç kaybı ağlama uyku hali hiç olmadı gün içinde gayet normaldi. Şimdi gece uykusuna geçince baya derin uyuyo. Tedirginim biraz başına gelen yada bilgisi olan varsa cevaplayabilir mi?