Benim de bebeğim 45 günlük inanır mısın hala sol göğsümde yara var ilk doğduğu günden beri ama artık küçüldü 1 haftaya da tamamen geçer diye düşünüyorum. Birr sürü şey denedim hiç biri işe yaramadı sadece sağarak vermek yarayı kurutmaya başladı benim bebeğim de emxik tutumuyor meme ucunu ısırıyor çekiyor ilk başlarda da tam tutamamıştı. Sol göğsümü sağıyorum ilk onu içiriyorum sağ göğsümü de emziriyorum yatarken bir biberon sağıyorum gece iki memem de dinlenmiş oluyor. Bence püf nokta asla nemli kalmamalı. Sütyensiz gez yatarken de çıplak yat gerçekten o zaman kuruyor yara. Ve hametan krem sürdüm tabii emxireceğin zaman yıkamayı unutma inşallah geçer hemen