Luthien Bebeğim 2 yaşını doldurdu ve emerek uyuyan bir bebekti emzirmeyi bıraktım bugün ikinci gün uyutamıyorum öğlen uykusuna da gece uykusuna da bir türlü uyumuyor çocuk 2 saat uğraşıyorum en az, nolur yardımcı olun nasıl daha kolay uyutabilirim?
Karpuz25 Luthien sallarken uyku arkadaşı var kucağına ninni soyle öyle salla…uyku arkadaşı çok büyük Bi avantaj
durukusunannesi_ Luthien artık 2 yaşında hiç sallama emzik fln vermeyin bence. Yanına uzanıp piş piş yapın. Uyku rutinleri oluşturun gece mesela banyo yaptırıp pijama giydirip vs vs benim ki 6 aylık yanına yatıp piş piş yapınca çok rahat uyuyor
oglumubeklerken Luthien 17 aylık oğlum bizde emerek uyuyoruz. Ama ben evde değilsem mesela gündüzleri babannesi de çok rahat bir şekilde emme olmadan uyutabiliyor. Ben memeyi keseceğim zaman kademe kademe kesmeyi düşünüyorum yani bir anda değil de. Zaten oğlum sadece uykuya geçerken emiyor onun haricinde gün içinde pek emmek istemez. Mesela önce gece beslenmesini keserim diye düşünüyorum. Sonra gündüz uykusuna geçişte ki emzirmeyi sonra da gece uykusuna geçişte ki emzirmeyi gibi yavaş yavaş kesmeyi düşünüyorum. Bir anda kestiğiniz için zorlanıyor olabilirsiniz.
Luthien Karpuz25 çok hareketli oğlum yerinde durmuyor maalesef uzanıp yatmıyor yanımda pış pış yapamıyorum ayağımda sallayamiyorum , yorulursa daha kolay uyur dediğiniz gibi hava güzel olursa dışarı çıkarmayı denicem uyku öncesi
Luthien durukusunannesi_ emzik doğduğundan beri hiç vermedim, çok hareketli yanımda yatmıyor ki piş piş de yapamıyorum sürekli atlama hoplama tepeme çıkıyor falan uyutmak çok zor
Luthien oglumubeklerken oğlum doğduğundan beri anne sütü emmeyi çok sevdi aşırı yani , 2 yaş bitince yavaş yavaş kestim sadece öğlen uykusu ve gece uykusunda emziriyordum ama onu da kesmek maalesef çok zor oldu uyuyamıyorum yerinde durmuyor kucağımda durmuyor yanımda uzanıp pis piş yapamıyorum
Belinaytuana Luthien dışarıya çıkın parka gidin yorulsun biraz kendi isterse ögle uykusuna öyle uyusun yorulursa akşama rahat uyur
Luthien Belinaytuana sürekli çıkarıyorum aslında dediğiniz gibi yorulunca daha çabuk uyur bugün çıkaramadım hava kapaliydi, inşallah yarın o şekilde deneyeceğim
oglumubeklerken Luthien emerek uyumaya alışmış bi bebek için hele de 2 yaş için zaten pis piş la uyutmak bence pekte kolay değil
Belinaytuana Luthien canım evdede oyuncaklarıyla oynayabilir mesela küçük bir topla oynayabilirsiniz arkasından koşar yorulur beraber yemek yapabilirsiniz gece yatarken de banyo yaptirabilirsiniz daha yumuşacık yatar bence 🤗
bbmoms Luthien benim de oyleydi ssallama alıştırmak istemedim yanıma yatıyor sarılıyorum bazen ninni falan açıyorum o şekilde alıştı şuan aşırı düşkündü memeye bir hafta sürdü bırakmaasi yorulur gezerse daha çabuk uyuyor
Luthien bbmoms bende sallamadan uyutmaya çalışıyorum ama çok zorlanıyorum , yoruluyor bütün gün ama gene de erkenden uyumuyor
Luthien Belinaytuana çok oynuyoruz aslında benim de oynamaktan peşinde bir şeyler yapmaktan feleğim şaşıyor resmen ama gene de erken uyumuyor gündüz bir saat uyudu sabah 8 de kalktı ve hala uyumuyor , yorgunluktan bayilcam artık
bbmoms Luthien benim de gece hala geç yatıyor bazen 12 bile oluyor en erken yattığı 10 buçuk ama yanımıza yatınca uyuyor tek sıkıntı beşikte yatmıyor bizimle yatıyor