Cimcimelerinnnesi canım ben gaz yapar denen herşeyi yedim ve içtim cola da dahil hâlâ daha yiyip içiyorum abartmadan ve kavun hariç hiç birşey gaz yapmadı bir kaç kere denedim emin olana kadar gerçektende kavun yediğimde çıldırıyordu çocuk. Ama bulgur, fasulye vs.yediğimde, cola, süt vs. içtiğimde hiç bir etkisi olmadı. Sende sadece deneyerek bulabilirsin neyin gaz yapıp yapmadığını. Herkesin bünyesi farklı çünkü. Yani kesin olarak "şu gaz yapar, bu gaz yapar" diye birşey yok.