Eskisine göre sütüm arttı bebişimde iyi emiyor ama yinede mamaya alıştık artık, mesela önceden emince uyumazdı. Bugün ilk defa uyudu biraz emdi 8e doğru uyudu ve 9 buçukda uyandı,karnı doymasa uyumazdı heralde. 11e kadar sık sık emzirdim ama artık doymadığını belli etti ağzını şapırdattı bide mızmızlandı 11de mama verdim 75 ml içti 11 buçuk gibi bezini değiştim sonra uyudu 1 saat felan bu vakte kadar mama vermedim uyandıkca emzirdim uyudu, 2 gibi bezini tekrar değiştim çişi az gibiydi büyük bez takmıştım o yüzden mi yoksa doymadı mı acaba 2 bez değiştirme süresi 3 saat, yani 3 saatte bezi doldurmaması normal desem sırf mama içtiğinde 3 saat bile olsa bez yarı dolu oluyodu, aç olsa hem ağlar hem ağzını çok çok şapırdatır yapmıyo yani emiyo uyuyo acaba şekeri felan mı düşüyo ya, bende mama sayısını biraz azaltmak istedim düne kadar her uyandığında veriyodum veya 2 3 saatte bi veriyodum az emdiği için ama şimdi emmeye başladı mamayı 3 4 saatte bi uyuyacağı zaman versem diyorum da bilemedim şekeri mi düştü yoksa uykusu olduğu için mi uyuyor, dün o kadar mama içmesine rağmen bu kadar uyumuyodu gerçi daha 11den beri uyuyor, uzun uyumuyo ama bi uyuyo yarım saate uyanıyo yada 15 20 dkda uyanıyo emziriyom tekrar uyuyo inşallah kötülük yapmıyorumdur mama vermemekle yine vericem mamasını ama süt çoğalmışken ve emmeyi uzun tutmuşken anne sütünü daha çok alsın istiyorum bu arada 1 buçuk aylık bebeğim