Senorita Doğum yapalı 2 yıl oldu hala adetim düzene oturmadı. Her ay azı 1 hafta bazen 20 gün gecikmelerim oluyor. Bu zaman kadar düzelmesi normal mi? Doktora görünmeli miyim