minnosonnesi Doğumdan sonra göbegim kaldı , biraz da kamburluk oluşmaya başladı. Eşim spor yap diyor ama çocuga bakmaktan vakit ve enerji bulamıyorum. Siz nasıl yapiyorsunuz
Anneumudu minnosonnesi yapıyorım iki oğlanın peşine sabah 8 akşam 8 koştururken gece uyandıklarında yataktan kalkıp kalıp bakarken yapıyorım😂 evin içinde 9 bin adım falan atıyorum daha nolsun😂😂 haa göbek dersin gitmedi gitmiyor
Halimea minnosonnesi ben her sabah uyanınca evde 10 dk sadece yapıyorum, ayaklara çalışıyorum. Hasta olduğumda yapamıyorum.
nazlimom_ minnosonnesi ben squat yapıyorum evde yerde yatıpta yapıorum oğlumda üstüme cıkıor beraber yapıoruz😂
Asyaveannesi04 minnosonnesi 1 sene içinde tüm kilomu verdim ama ufak bir göbiş kaldı pilatese başladım eşim bakarım bebeğimize 1 saat dedi 3.derse gideceğim🌺
EsraUmut Yapamıyorum birgün mekik çeksem ikinci gün ev temizliği çocuk derken düzenli olarak yapamıyorum. Benimde göbek duruyor sporsuz da gitmicek gibi