2 ay 10 günlük bebeğim var. Çok çok gazlı bir bebek. Geceleri 3-4-5 e kadar ağlıyor. Asla uyku düzenimiz yok. Kakasını yaparken bayağı bir gaz çıkarıyor ama hiç rahatlamıyor. Ağlamaya devam ediyor. Masaj yapıyorum gaz çıkarıyoruz bazen ama çıkardıkça rahatlaması gerekirken daha çok ağlıyor. Bu işin içinden çıkamadım. Kaka yapınca gaz çıkarınca rahatlaması gerekmez mi ? Bizim gibi aynı şeyleri yaşayan var mı? Bu normal mi yoksa başka bir problem olabilir mi?