birmelekannesi0 Ben 7 ay 2 günlükken bindirdim ilk şimdi 9 ay 22 günlük 10 aylıkken kaldırmayı düşünüyorum zaten gün içinde kısa kısa biniyor çok bindirmiyorum sizler ne zaman yürüteci kaldırdınız ?
aselsdk birmelekannesi0 benim kızım emeklemiyor hala adımlar atıyor tutunca sizde var mı emekleme 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
bisenakillisinzaten birmelekannesi0 6 aylıkken başlamıştım. 8. Ayda kendi binmek istemedi zaten öyle bıraktım
Asyaveannesi04 birmelekannesi0 2 ay anca bindi benimki sonra kendi binmek istemedi zaten kaldırdım bende 8 aydan 10 aya kadar
Sia birmelekannesi0 kendi içinden çıkmaya başlayınca. Zaten 6 aylıkken kullandım 8 aylık olunca da baktım kendi çıkabiliyor içinden kaldırdım 9 aylıkken de yürüdü zaten