Nrgz bizde 5.5 aylıkken bıraktık ama kızım artık istemiyor du ellerini çözüp duruyordu ben de döndüğü için bağlıyordum oda kar etmiyordu zaten öylede dönüyordu çözüp çözüp durunca yüzüde kapanıyordu ben de nefessiz kalır korkusuyla attığım kundağı rahat oldu başka zor oldu alışınca o durumu uykuya geçiş uzun sürdü zamnla zmanla alıştı şimdi 6 ay 8 günlük döne döne rahat rahat yatıyor😄
Diyeceğim şu ki bebeğiniz zaten kendi bırakmak isteyecektir yada uyuduğunda siz çözün öyle rahat uyursa bir süre öyle deneyin sonra tamamen atın😊