Elflnaaa 1 ay 5 günlüğüz, düzenimiz yok. Hergünümüz bir öncekiden çok farklı.Bazen günde 2-2,5 saat uyur 1 saat emzirme oyalama yaparız, bazen saatlerce uyumak yok. Bu hafta atak haftamız, ağlamalar bağırmalar aşırı . Sürekli kucak ve meme istiyor, uyutup kendi yatağına alınca 5 dk olmadan uyanıyor. Gazlı bir bebeğim var , sürekli ıkınma, sızlanma mevcut. Kundak yaptırtmıyor, kendi kendine sıçramayla uykusunu bölüyor.Bu bir süreçmiş, önce 40ımızı bekliyoruz sonra 3 ayımızı