Merhaba arkadaşlar . Oğlum için yazıyorum. Artık çok üzülüyorum bizim gibi olan var mı acaba ? Oğlum doğdu doğalı çok zor bir çocuktu . Uyku yok yemek yeme yok oyun oynama yok aşırı hareketli çok yıprandım gerçekten . Birde etrafimda yardımcı olan hiç kimse yok herkes kendi havasında . Son bir kaç aydır artık çocuğumda anlamlandiramadigim şeyler oluyor . Artık büyüdü kendi yemeğini kendi yesin istiyorum Allah’ım her sofra zehir oluyor o sandalyeden belki 10 defa oturup kalkıyor mutfak dolaplarını karistiriyor asla kaşığı eline alıp yemek yemiyor . Benim de sorumluluklarim var ev yemek çamaşır vs herşey bana bakıyor uzmanlar diyor ki TV açmayın tamam acmayayim ama mümkün değil hiç bir iş yapamiyorum o kadar hareketli ki ev birbirine giriyo oğlum sen gel bana yardım et diyorum mesela yandık artık gönlü olacakta ben işime devam edebileceğim . Son zamanlarda bir de ne desem tersini yapma çıktı . En basitinden bildiği her şeyi ben sorduğum zaman bile tersini soyluyo mesela kitaptan etkinlik yapmaya çalışıyoruz havlu banyo da mi olur oturma odasında mi diyorum banyonun resmine baka baka gözümün icine baka baka oturma odasında diyo ama biliyo yani nerde ne olduğunu zihinsel anlamda bir problem olduğunu düşünmüyorum . Markete gidiyoruz 1 saatte çıkamıyoruz marketten market arabasını alıp kosturmalar bütün market çalışanları tanıyor bizi . Lütfen sizde durumlar nasıl çok yıprandım artık . Bir uzman desteği almak istiyorum . Size de halimi anlatmak istedim çocuğu böyle olan var mı