Sehercomak1301 Tecrübeli anneler 2 aylık bebeğimle gaz sorunu ile mücadele ediyoruz hep ıkınma halinde siz neler yaptınız gaz sorununda hangi gaz damlası faydalı oldu ne zaman bitcek bu gaz sorunu acaba anneler
Hilena Sehercomak1301 subsimplex ve nurse harvey colex kullanıyorum günde 3 kez. Ek olarak bir türk kahvesi bardağına sıcak su koyup üstüne bir çay kaşığı kimyon döküp, su soğuyunca tek dikişte içiyorum baya bir rahatlattı çok rahat pırtlıyor artık
ElifDefne3535 Sehercomak1301 biogaia kullanıyoruz biz 20 günlük başladık şuan 4 ay 17 günlük devam ediyoruz bir çok damla kullandık ama en çok biogaia işe yaradı bizde
Elflnaaa Hilena biz 2 aylığız pırtında sorun yok ama kaka yaparken ıkınma var ağlıyor biraz neden acaba
Hilena Elflnaaa infant diskezi tıptaki literatürü, bebeğimde de aynısı var. 3 aylık olup bağırsak sistemi oturduğunda rahatlayacak dedi doktor