Birannecikkkk
Üzgünüm ama ben yaşadım o durumu 2 yıl.
Kendi evi mi kiraya verip, büyük eve çıktım. İstanbul’da yaşarken, ben baş edemedim çünkü sıkıntı binada idi. Gardolabının arka suntasını iki kere değiştirdim. Ben ilk fark etmedim, tesadüfen annem farketti. Biz dolabı bir çekti Allahım o ne, tabi evde hafif koku oluyordu ama gider filan diyorlardı. Ve sürekli evde oda kokusu ve acık oda kokularını kullandığım için biz ayıkmadık(kış). Ne deri pantolonlarım kaldı ne deri ceketlerim. Yıllar önce deli paralar ödediğim bütün deriler. Bebeğimin pamuklu Yenidoğanlar.
En sonunda kazıtma yaptırarak küf boyası yaptırdık.
Eve nem eşit tutması için tabletler aldım. %100 değil ama gerçekten beni kurtardılar.(Koçtaş’tan). Belli başlı yerler küf almaya başlayınca artık belli zamanlarda küf sefil fiş ile ilerledim.
Ama inanın hayatımda ilk defa tecrübe ettim berbat.
Benim ay ı binada evim var, küçük diye çıktım. Benim evimde alıyormuş. Alt komşumuzun artık evden dışarı taşıyordu. Bina tamamen.
Eşimin astıma kadar ilerledi çünkü yatak odamdan başladı ilk. 😞 bebeğim için sürekli eziyetini çektim. Çok zor.