Kızlar tam 55gunlukken oğlum ateslendi hastaneye geldik idrat temiz ciğerler temi, crp 25cikti ateş dusmedi diye yatış oldu belinden sıvı aldılar o çok şükür temi çıktı şimdide taburcu olucaz zannederken netrofini düşük çıkmış hemetalojiden bı sure kan aldilar çok korkuyorum bende panik hastasıyım ve hiç iyi değilim antibiyotik kullanımı yada bu ateş düşürür mü acaba yaşayan varmı devley Hastanesi’ndeyiz doktorlarda doğru düzgün bilgi vermiyor😔