Artık kendimi sorguluyorum; ben nerde hata yapıyorum, neyi yanlış yapıyorum diye. Her uyku vakti benim için bir işkenceye dönüştü artık. Bebeğim 6 aylık. Gözünden uyku akıyor, gözleri kıpkırmızı, uykusuzluktan gözleri kayıyor ama yok direniyor uyumuyor. Ağlıyor, kendini uyandırmaya çalışıyor ve uyumuyor. Tamam istemiyosa uyumasın ağlatarak uyutmak benim için de bir eziyet ama uyumadığı için de aşırı huysuz oluyor. Ne oyun oynatabiliyorum ne besleyebiliyorun sürekli mız mız. Oldu da zorla uyuttum diyelim maksimum 30 dakika sonra uyanıyor. Uykusunu alamadığı için yine huysuz tabi. Allah rızası için bir bilgisi, fikri, çözüm önerisi olan varsa yazsın. Sorun ne olabilir?