Kızlar merhaba yarın 3 aylık olucaz son bir haftadır asla bebeğime mama yediremiyorum uykusunda zorla yedirmeye çalışıyordum ama dünden beri onuda yemiyor artık çok yıprandım onun aç kaldığı nı düşünmek çok üzüyor beni başına gelen varmı geçici bir süreçmi acaba yoksa hepmi böyle olucak lütfen başına gelen varsa yazsın kendimi çıkmazda hissediyorum sürekli ağlıyorum onunla birlikte ne uykuya geçebiliyor nede yiyor napıcağımı şaşırmış haldeyim