Askmeyvesininannesi bende inanın kötü bir amaçla yazmadım size. Sadece okuduğum bir bilgiyi paylaşmak istedim belki daha önce hic duymamışsınızdır diye. Amacım eleştirmek ya da farklı birşey değildi. Tabi ki hazır bisküvi cicibebe vb. şeylerden vermekten bin kat iyidir. Iyi günler.