Kelebekk17 benm bebegmde şuan 3ay+22gunluk ama 3aydan beri gece beslenme için uyandirmiyorum kilo alımı normalse canm uyandırma bence,ben normalde 120cc veriyorum gündüzleri ama geceleri 12gibi uyuyor 6gibi uyanıyor öyle olunca 170cc filan veriyorum arayı kapatmaya çalışıyorum sende öyle ayarlayabilirsin canm bence uyusun uykudan uyandirinca da huysuz oluyor yada uyurken yandan biberonla da verebilirsin ben bazen öyle yapıyordum 🌸