Merhaba anneler, bebeğim 17 aylık kız. başka yerlerde altını aldırmıyordu ağlayarak zorla alıyordum ama evdeyken eline telefon verdiğimde sıkıntısız alıyordum. en son babaannesinin evinde kaka yaptı katıla katıla ağladı altını alırken Ama artık kendi evimimizde de aynı. Bu durumda babasından yardım istyorum elini kolunu tutuyor çünkü tutmazsa kalkmaya çalışıyor ya da elliyor. Bu zamana kadar eline telefon veriyordum öyle alıyordum ama artık ne telefon ne başka bişey asla kandıramıyorum kaka yapmasa almycam ama kızarmış poposu artık krem bile süremiyorum şu bir haftadır içim parçalandı artık. Babası evde diye elini kolunu tutuyo ptesi iş başı yapacak ben tek başıma nasıl yapcam ne etcem diye düşünmekten telef oldum. O kadar üzülüyorum ki nedeen böyle oldu bi rahatsızlığı yok çok şükür ama bu denli ağlaması ve bizim elini kolunu tutarak almamız onda daha çok travma yaratıyor ona zarar verdiğimizi düşünüyor çok üzülüyorum. Başına gelen ve aşan var mı bu durumu ne yaparsam yapayım kandıramıyorum çünkü artık normal mi pedagoga mu götürsek ne yapsak ben hiç bilmiyorum 😞😞