Niloyumben Arkadaşlar uykuya geçişte sıçrama normal evet ama benim bebeğimde 4 üncü ayda başladı bu normal mi çok sıçrıyor 2 dakikada bir.
ErsagunAktugunannesi Niloyumben uyku tulumuyla uyutmayı denediniz mi? Kolları uyku tulumunun içinde olunca sıçrama azalır rahat uyur
Niloyumben ErsagunAktugunannesi evet tulumla uyuyor. Geçici bir durum mu normal mi onu merak ettim. Yine uykuya dalıyor ama sıçrama aralıkları çok kısa ondan tedirgin oldum