Merhaba anneler 😊 ben 1 haftalık anneyim bebeğim kuvözde solunum sıkıntısından dolayı direkt kuvöze aldılar. Şu an çok şükür iyi. Ama benim sütüm yetmiyor hastanede bebeğime 45 cc süt veriyorlarmış ben sağarken anca 30 cc sağabiliyorum 40 50 dk sağım yapmama rağmen. Nasıl arttırabilirim bu sütü önerileriniz neler?