merhabalar genelde zayıflıktan yakınır anneler bende biraz kilodan düşünceliyim ilk 0-6 aylık dönemde 1 kilo alınması normal ancak sonra düşüyor diye biliyorum oğlum 9 aylık hala birer birer alıyor bu gidişle çok şişman olacak diye korkuyorum sadece de anne sütü aldı merak ettiğim 9 aylık bebekleriniz kaç kilo?? ve daha büyük olanlar bebeğiniz yürüdüğü zaman zayıfladı mı