Gzdzeynep kendi arabam var ama tek başıma çıkaramıyorum çünkü oto koltuğunun kemerinden kendini kurtarmaya çalışıyor bağırış çağırış içinde 😂 sitenin kendi durağı var ama dolmuş yok. Otobüs seferleri de çok nadir, o yüzden taşınıcaz bir iki aya iinnşallah 🤷🏻♀️ bu arada ben bu şehre taşınalı daha bi sene oldu doğup büyüdüğüm yerin havasıyla inanılmaz zıt derecede yani daha soğuğuna ben bile alışamadım özellikle rüzgarı baya sert güneşi bile soğuk alışık olmadığım bir şeye doğal olarak bebeğimi de dışarı çıkaramadım ama hemen hemen her haftasonu şehir dışına gidiyoruz ailelerimizin yanına yani bebeğime hiç bir şeyi karttan göstermiyorum zaten kart kullanmıyorum ki evde yemeği yaparken bile yanıma alıp her şeyi önce onun eline veriyorum 🤷🏻♀️