Kızlar bundan 2 hafta önce bir post açmıştım göğüs ağrısı şişkinlikle ilgili tavsiye üzerine doktora gittim o da mastit olduğunu söyledi ve 1 hafta antibiyotik kullandım geçti ama şimdi göğsümde hiçbir ağrı yok ama göğüs ucum emzirirken aşırı aacıyor sadece göğüs ucum ama hissettiğim bir tıkanıklık yok ama neden olur acaba çocuğum emdikçe sankı ölüyorum öyle bir acısı var göğüs ucumda tekrar mı doktora gitmeliyim