Kevserakb Kızlar bir buçuk aylık bebeğim var sizce rahatlık adına yanımda durdurmak için hangisini alabilirim siz neler aldınız bebeğinizin rahat etmesi ve güvenli durması için?
Asyaveannesi04 Kevserakb anakucağı aldım babybjörn tabi ben aldığım da 1500tlydi geçen sene şuan 5binler havada uçuyor ama bebeğim için aldığım elim ayağım olan harika birşeymiş 16.5 aylık hala onunla uyuyor kendi kendini sallıyor, yatağına öyle koyuyorum
Kevserakb EslinSemAltas55 ya onunlada sallanmaya alışır mı diye korkuyorum kimseye laf anlatamıyorum çünkü sallamayın dedikçe sallıyorlar😒 taşınması kolay mı peki oda değiştikçe vs
Asyaveannesi04 Kevserakb muadilleri de varmış bir bakın isterseniz her odayı toplarken yemek yaparken hep onunla yanımdaydı