Naz_emir hem elektrikli hem normal el pompası kullandım hiçbiri de memnun bırakmadı sonra ne mi oldu kıytırık bir pompa aldım ve 80 TL’ye çok iyi çekiyor tek sıkıntısı bnm için alt hacmi 25 ml lik biraz daha büyük olsa çok iyi olurmuş 
Mavi kısım az daha büyük olsa çok iyi olurmuş aslında