Herkse merhaba .24 hafta hamileliğimde kızım anne karnında gelişmemeye başladı yani kilo almıyordu çok kötü covid olmuştum onun etkisimi bilmiyorum doktor açıklayamadı.38+1 haftamda kızım sezeryenle dünyaya geldi .Kilo 2150 gr boy 45 sn 2 hafta küvezde kaldı sonra 3 ay sonra butün açığımızı kapattık boy ve kilomuz ayımıza göre eşitti hata bir tık fazla , anne sütünün mucizesi sanırım.Pandemi sürecinde eve kapalıydık uzun zaman sonra tek tek aile fertlerimiz hasta olmaya başladı, bu yüzden kızım için eve misafir kabul etmedim bu süre zarfında , kızım kolikli bildiğiniz 7-24 ağlayan uykumuz sıfır bu şekilde 8 ay çilemiz oldu.Bu süre zarfında televizyona çok mağruz kaldı kızım inanın hiç istemezdim ama sadece öyle susardı pandemi dönemi her yer kapalı kimse kabul etmiyor misafir evdeydik sürekli .Kızım şuanda 2 yaş 17 gün komutlarının bazılarını anlıyor , yemek güzel yiyo , dans ediyor, pazzle, lego işlerinde süper , telefon öyle kullanıyor ki , buyük adam öyle kullanamaz .İsmi ile seslendiğimde bakar bazen de 2-3 kez seslenirim öyle bakar çözemedim .Doktora gittik çocuk psikiatri sonra psikolog beceri testi yapıldı kızım 18 aylığa tekamül etti silikte olda risk var denildi ,konuşmuyor çok sadece mama diyo , başı sıkışırsa anne diyo , sadece bu kadar.Çevremizde hiç akranı yok bu yaşına kadar hiç çocukla oynamadı .Ailemiz küçük sadece ben eşim ve kızım başka kimimiz kimsemiz yok akrabalardan.Doktor silikte olsa bir risk var dedi hemen kreşe yazdırın , ve tv cep telefonu kesin ,sürekli kitap okuyun oyunlar oynayın dedi .Kızımı yazdırdım kreşe 10 günümüz.Bu gibi durum yaşayan oldu mu konuşmayıpta sonra konuşan , kafayı yiyicem uyuyamıyorum yemek yemiyorum sürekli streski ve gerginim bu terginlikten dolayı.Ne olur içimi bir rahatlatın🥺