Seda16 Kızlar merhaba. Bana acil 2 kutu mama lazım Aptamil Pregomin As. Raporla alıyorduk ama raporun süresi dolmuş randevu zamanına kadar mama kalmadı elimde. Fazla olan yada kullanmayıp vermeyi düşünen var mı acaba 😥