Prens3456 benim oğlum 4 yaşında. Konuşma yoktu ama 6 aydır konuşuyor çok akıcı olmasada. Duyu bütünleme ve floortime alıyoruz. Hareketini avantaja çevirmeye çalışıyoruz. Çok hareketli olduğu için avm tarzı çok fazla uyaran olan yerlere değilde doğada daha çok vakit geçiriyoruz doğal uyaran alması için. Kesinlikle engellemiyoruz sadece doğal akışında yavaşlatmaya çalışıyoruz. Eve tırmanma duvarı, svava salıncak trambolin aldık. Bunlarda vakit geçiriyoruz. Biz onun hızına yetişmeye çalışmıyoruz. O hızlandıkça biz daha yavaş hareket ediyoruz. Hole falan engel koyduk yavaşlayıp geçsin sürekli koşmasın diye. Bir de magnezyum takviyesi kullanıyoruz. Magnezyumu dehb olan çocukların kullanması gerekiyormuş. Koşarken ıııı diye ses falan çıkarıyor mu dikkat ettiniz mi?