Kızım 18 ayı doldurdu 24 saattir memeyi bırakmayı deniyorum. Karar verdiğimden beri hiç emmedi. Dün gece sık sık uyandı uykuya geçmekte zorlandı normalde 2-3 saatte bir kalkıp emerdi ama emmediği için yarım saatte bir kalktı sürekli kucağımda sakinleştirip uyuttum. Bu sık uyanmalar bitecek mi acaba tecrübeli anneler fikir verir misiniz?