merhaba bayadır karar veremiyoruz iki türmüş sanırım bexeroyu 3 doz yaptırıp nimenrix’i 1 yaşından sonraya tek doz bırakmak istiyorum. sizler nasıl yaptırmıştınız? yan etkileri ne oldu?
oğlum 67 günlük 2. ay aşısında rotayı da yaptırdık 2 gün huysuzdu ateşlendi her aşıdan korkacağım artık sanırım ☹️