Doğumdan sonra 15 gün kanamam oldu, zamanla akıntıya dönüştü. İlk 40 normal geçti kısacası. Ama sonrasında haftanın 2 günü kahverengi pembe akıntı şeklinde oluyor bazen adet gibi kırmızı, sonra geçiyor. Ama bir hafta içinde bir iki günüm bu şekil akıntı ile geçiyor. Benzer bir durum yaşayan var mı? Yaklaşık bir aydır bu şekilde.