hogwarts sağolun teşekkür ederim 🙂 1 de ameliyata alındım 3 de odaya geldim. İlk basta ayilirken cok agrim oldu ilk agri kesici etki etmeyince ikinciyi taktilar. Ondan sonra uyumuşum biraz rahatlamştm. 6 gibi hafiften ayaklandm pansumanı actillar wc ye gittim. Biraz sızladı. Zorlandım için bu gece kalıcaktm. 8 gibi kendimi iyi hissedince taburcu olmak istedim. Doktorla gorustulr. Pansumani tamamn çıkartp batikon surdu gazli bez koyup ic camasirimi giydim. Şimdi eve geldim. Şuan çok hafif sızı var birde kanama var hafif ama rahatsız edici değil. Baya iyi hissediyorum tahmim ettimden iyiydi bence. Sabaha ne olur bilmiyorum. Belkidw serumlarla duyuruyor 5 serum agri kesici yedim. Merak ediyorum nasıl oldu diye umarım dgr