meryembebek Merhaba kan damlasına kaçıncı ayda başladınız dr ne zaman başlayın dedi bir de öncesinde kan tahlili istedi öi yoksa rutin olarak mı başladı?
durukusunannesi_ meryembebek 4. Ayda başladık rutin olarak her bebeğe başlanıyor kan değerlerine 1 yaşında bakılıyor diye biliyorum ben ya da en erken 9. Ay
Hazall1 meryembebek şuan 4 ay 16 günlüğüz salı günü aşıya gittiğimizde verdi doktor günde 5 damla ver dedi herhangi bir tahlil yapmadı öyle direk verdi
meryembebek durukusunannesi_ evet 1yaşında isteniliyo Hazall1 hangisini verdi devletinki kabızlık yapıyor diyorlar
durukusunannesi_ meryembebek biz ferrum kullanıyoruz kgsuna göre bir damla veriliyor şuan 6 buçuk kg 6 damla hiç kabız olmadı çok şükür 🙏