Daha erken değil mi diye düşünüyorum 3 ay 1 günlük kendi kendine gövdesini yukarı kaldirip oturma pozisyonuna geçmeye çalışıyor az önce de yatakta döndü. Aynı gün birden fazla gelişme yaşayınca şok oldum 🤣 coşkuyla alkisladik. Ah ah ne güzel sadece döndüğümüzde alkış aldığımız günler varmış bizim de çocukken 🤣🤣