Merhaba kızlar bebeğim doğduğunda bir hafta yoğun bakımda kaldı enfeksiyon ve sarılıktan dolayı enfeksiyon olunca antibiyotik verdiler 23 gün oluyor yoğun bakımdan çıkalı kaka rengi açık yeşile çalıyor acaba antibiyotikten dolayı mı bu durumu yaşayıp bebeğinin kakası yeşil olan var mı?