Ezgi2021 Bebeğim 21 aylık çoğu dişi çıktı neredeyse tamamlandı ama şuanda diş eti iltihabı var hafifte ateş yapıyor. Antibiyotik kullanmadan nasıl geçirebilirim sizce?