Papatyaaa01 yani sizin bileceğiniz iş tabi ama böyle davranıp bir de işinize karışması çok komik. Mesela benim kaynanam başta hiç bakmam diyordu, annemin bakacağını duyunca arada ben de bakarım demeye başladı ben direkt arada diye bir dünya yok, benim çocuğum oyuncak değil canın istediğinde getireyim oyna, istemediğinde götüreyim dedim. Şu an mesela bir hastane, özel bir durum olmadıkça bir hafta biri bir hafta diğeri bakıyor. Çocuğun da bir düzeni olmalı. Kaynanam ve annem doktor randevularını bile birbirlerine danışarak alıyorlar denk gelmesin diye. Uzun lafın kısası çocuğunuz hakkında kararı verecek olan sizsiniz. Oyuncak etmeyin elinde. Yani mesele torun sevmekse yine götürürsünüz sever o ayrı, ama sürekli olan bir durum bu çocuğun psikolojisi için zaten sıkıntı ama sizi de yıpratır.