Spiral bende de takılı doktorum gecikme olmaz demişti ama değişik bi şekilde geçikme oluyor 1 ay geçmese 2ci ay 3 gün geciyor. Diğer ay erken oluyorum. Normalde hiç bir ilac kullanımında adetim gecikmezdi ama spiral olduğundan belli 1 tane ağrı kesici dahi içsem gecikiyor. Kormayın oluyor böyle şeyler ☺️