Gamzetrkmn Mama meme yöntemi ile gidiyoruz geceleri bazen 2 buçukta emzirip mama veriyorum az sabah 7 ye kadar uyanmıyor bazı geceler ama sizce aç kalıyo mudur? Kendisi uyanmıyor acıkınca ağlayan bir bebek ama
Yagmur_24 Gamzetrkmn sarılık tehlikesi geçtiysr sıkıntınyok kendisi acıkımca uyanıyprz zaten hatta ilerde nie uyanıyo diye ağlayacaksınjz şekil a-1 ben😀😀
edafmo Gamzetrkmn ben kırkına kadar uyanmasa da hep uyandırdım 2 saatte bir. Kırkından sonra ne zaman uyansa o zaman emzirmeye başladım. Doktorum böyle önermişti
Busrabekil Gamzetrkmn benimde uyanmıyordu ama saatte bir mutlaka kucağıma alıp emziriyordum sarılık olmasın diye. Şimdi 6 aylık geceleri 3 saatte bir mutlaka uyanır en fazla 3.5 saatte bir kalkıyor. Ama ben sadece anne sütü veriyorum mama daha tok tutuyor olabilir yinede bence 1 ay için çok uzun süre bana göre
CmreKSidar Gamzetrkmn doktorum 1 aydan sonra gece uyandırma uykuya ihtiyacı var demişti hatta 3 doktora gidiyorum pimpirikli anne sorunsalı 3’üde öyle söyledi mama baya tok tutuyor benim kız en fazla 3 buçuk saat aç kalıyor sonra uyanıyor bence uykuyada ihtiyacı var uyandırmayın.
Jadewinder Gamzetrkmn 1 aylıkken benim doktorum sadece 1 gece uykusunu 4 saatlik yapabilir onun dışında 2 saatte 1 emzirmeye çalış demişti. Sizin durumunuz belki farklıdır ama görmüşken yorum yapmak istedim.
Melikeeegm Ben bir buçuk iki aya kadar geceleri kaldırdım iki saatte bir emzirdim daha sonra zaten artık açlık tokluk durumunu öğreneceği için kendisi uyanacaktır tavsiyem uyandırıp emzirmeniz.