Nejlayigit10 Selam kızlar oğlum 11 aylık yaklaşık 2 aydır öksürüyor doktora götürdüm kaç kere temiz dedi herşey golundaymis akciğerleri falan iyi ama bu öksürük ikimizi de çok yordu ne yapmaliyim geçmedi için fikir verin lütfen
Baybyy Bizde de aynı durum vardı doktora götürdüm hiç bişey yok deyip gönderdiler bende sabah aç karnına 1 kaşık pekmez verdim kahfalltisinda elmalı ıhlamur yapıp verdim inanın 3 günde öksürük diye bişey kalmadi