49 günlük oğlumla aynı durumu yaşıyoruz. Bir kaç haftadır böyle. İstediği zaman (ki bu uyku esnasında bir de çok ağlarsa) sadece sol göğüsümü emiyor. Sağ göğüsümü asla almıyor(geçen ay biyopsi olmuştum göğüsümden o zamandan beri daha az almaya başladı Şu an hiç almıyor) Sütü sağıp veriyorum sorun yok içiyor. Tabi emmediği için yeterli de gelmiyor mama takviyesi yapıyorum ama onda da son 2 gündür kaka yaparken zorlanıyor sürekli ıkınıyor bir çözüm bulamadım bende