Selam kızlar dün ben kontrol amaçlı hamilelik kan tahlili verdim hiç beklemediğim şekilde sonuç sınırda çıktı ilk doğumumu yaptıran doktorumla konuştum sonuç sınır 2 gün sonra tekrar yaptır testi dedi ondan sonra konuşalım dedi sizce gebelikten kaynaklanan bi yükseklik midir yoksa başka bir nedeni var mıdır