Kose21 19 aylık oğlum 2 gecedir ağlamalı zirlamali felaket bir gece yaşatıyor 🥴 ateş hastalık belirtisi yok damaklarini kontrol ettim diş belirtisi yok… Kafayı yiyeceğim sonunda 😭😭😭 sizde durumlar ne? Sizinkiler de böyle mi
Keremali Kose21 benim de oğlum bu gece hiç susmadi oda 19 aylık 😔 hiç uyumadan şuan masa başında çalışmaya çalışıyorum
tatlibiranneo Kose21 benimkide o ayda öyle olmuştu ama sonradan düzeldi çok şükür üç gece ağlama krizlerine girmişti hiçbir şekilde susturamıyorduk geçici bir şey
Kose21 tatlibiranneo herşey geçiyorda o an insan ne yapacağını şaşırıyor insaAllah hemen atlatırız 😬🤣