Kızlar ben sorumlu hemşireyim şehir hastanesinde. İşe başlamam gerekiyor. İşe başladığımda bebeğim 6 aylık olacak. İşe gitmeden önce dondurduğum sütümü çözdürüp vermeyi denedim biberon içmedi. Biberona su koydum verdm emmedi. Biberonu tutturamadım bilmiyor. Acaba donmuş sütü mü beğenmedi? 10-15 poşet sütüm var boşa gitmesin ve üstelik ilk sütlerim 😔 ne yapcam şaşırdım