Merhaba anneler. Bebeğimin 4. Ayın ilk haftasında dişleri çıkmaya başladı. Sancılı bir süreçti ve dişleri büyümeye başladı daha az bir şey çıktı ama öyle böyle ısırıp canımı acıtıyor ki anlatamam. Bazen ağlarken birden tutup çekiyor ya da emerken hep batıyor. Sanki iğne batiriyorlar göğsüme. Birden olunca çığlık atıyorum onu korkutmak istemiyorum ama çok canım acıyor. Şimdiden emerken göğüs uçlarım ağrıyor gibi aciyor gibi. Daha iki diste tam çıkmadığı halde böyle. Şu an 4 ay 25 günlüğüz. İlerisi için çok korkuyorum emzirmekten zevk alan ben korkmaya başladım. Daha çok küçük hani isirmaktan veya onun oyun olduğunu va düşünemez diye düşünüyorum. Ne yapabilirim ne kullanabilirim nasıl aşacağız bu süreci tavsiyeniz var mi acaba..