-perannesi Selam anneler, bebeğinize hiç alerji testi yaptırdınız mı? Süreç nasıldı? Şikayetleriniz neydi? Düzelme var mı? İlaç verildikten sonra tekrarlama durumu oldu mu?
AA201207 -perannesi 2 kez deri 1 kez kan testi yapıldı hepsi de negatifti ama belirtiler olduğu için alerji vardı 2.5 aylıkken kakada kan ile farketmiştik 9 aylıkken geçti alerjisi. Şuan 2.5 yaşında
-perannesi Ay maşallah 🧿 benim kızım çok kaşınıyor ya ne olduğunu çözemedim, kakasında kan olmadı hiç, ama baya kaşınıyot ne olabilir bu ya